تاریخ انتشار: ۱۷:۵۳ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳

انتقاد‌های تند مجتبی جباری از جواد نکونام | سرمربی استقلال روی لبه تیغ گام برمی‌دارد

استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر ایران مقابل استقلال خوزستان قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. کمتر کسی فکر می‌کرد تیم جواد نکونام در چنین دیداری شکست بخورد، اما آبی‌ها اصلا عملکرد خوبی نداشتند و همین موضوع باعث شد پس از پایان این دیدار شاهد خواسته هواداران برای بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال و استعفا یا اخراج جواد نکونام باشیم.

مجتبی جباری

رویداد۲۴ فوتبالی نوشت: نکونام حالا روی لبه تیغ گام برمی‌دارد و هر لحظه ممکن است هلدینگ خلیج فارس قطع همکاری با این سرمربی را به‌شکل رسمی اعلام کند. فرهاد مجیدی نزدیک‌ترین گزینه برای هدایت آبی‌های تهران است و گفته شده همه چیز تمام شده است. باید دید چه اتفاقاتی پیرامون نیمکت استقلال رخ می‌دهد.

جواد نکونام در این مدت با افراد زیادی مثل علی خطیر مدیرعامل سابق، علی سامره سرپرست سابق، مهدی هاشمی‌نسب دستیار سابق، آتیلا حجازی که قرار بود سرپرست استقلال شود و نشد و ارسلان مطهری مهاجم سابق و خیلی‌های دیگر به مشکل خورده است و حالا بین اکثر استقلالی‌ها محبوب نیست.

در این بین البته برخی پیشکسوت‌های استقلال که ظاهرا دوست ندارند نکونام از آن‌ها آزرده‌خاطر شود همچنان برای دفاع از او سینه سپر می‌کنند، اما در دلشان با نکونام مشکل دارند.

مجتبی جباری در جدیدترین مصاحبه اش از سبک کاری نکو انتقاد کرده است. جباری که سابقه سال‌ها بازی در استقلال را دارد و مهندس این تیم خطاب می‌شد، اگرچه از فضای فوتبال دور است، اما در عین حال نمی‌تواند نابودی تیم محبوب خود با جواد نکونام را تحمل کند.


بیشتر بخوانید: جو عجیب در ورزشگاه آرنا | هواداران علیه یحیی و نکونام شعار دادند

درخواست غافلگیرکننده استقلال از استراماچونی؛ اخراج جواد نکونام در پیج رسمی هلدینگ خلیج فارس


جباری در بخشی از مصاحبه‌اش با خبرورزشی در مورد وضعیت استقلال گفته است: “یک زمان می‌گوییم فنی نداریم، اما رفتار و اخلاق هست. یک مساله خیلی مرا اذیت و ناراحت کرد؛ زمان بازی کردن‌مان فکر می‌کردیم مربیان پا به سن گذاشته بروند، مربیان جوان می‌آیند و تغییرات فنی و رفتاری ایجاد می‌کنند. فنی که هیچ تغییری ایجاد نکردند، از نظر اخلاقی هم واقعا باید با چراغ قوه دنبال آن قدیمی‌ها بگردی که یک منش و نوع رفتار داشتند. این‌ها که از نظر اخلاقی افتضاح بوده‌اند".

وی ادامه داد: "من اگر به فضای فوتبالی بروم و نتوانم نتیجه بگیرم، همه را با خودم پایین نمی‌کشم، همه تقصیر‌ها را گردن دیگران نمی‌اندازم. من، اما هیچوقت تقصیر را گردن بازیکنانم ننداختم. اصلا سرباز بودند در آن تیم، هرکاری می‌شد کرد. تقصیر گردن آن‌ها ننداختم، چون من آن‌ها را انتخاب کردم، من تمرین دادم و به زمین فرستادم. وقتی از پایه همه چیز خراب است، نمی‌شود کاری کرد. یا باید بگویم من هم قاطی این‌ها حل می‌شوم و از من هم یک آدم پرخاشگر ساخته می‌شود یا باید جای دیگری به شکل دیگری کمک کنم تا نه به خودم آسیب بزنم و نه به فوتبال. رفتار ما عجیب و غریب نیست، رفتار آن‌ها خیلی عجیب است. کل خلاصه بازی با کرنرهایش ۳۰ ثانیه است بعد مربی در کنفرانس بعد بازی می‌گوید ما سوار بازی بودیم و کلی موقعیت ایجاد کردیم. برای چه کسی صحبت می‌کند؟ نمی‌دانم مصاحبه برای کیست. من واقعا نمی‌توانم به خودم اجحاف کنم و چنین حرفی بزنم. "

مجتبی جباری هم از رفتار‌های عجیب نکونام خسته شده و ظاهرا قطع همکاری با این سرمربی بهترین تصمیم ممکن برای استقلال است. آبی‌ها باید در هفته اول لیگ نخبگان آسیا مقابل الغرافه قرار بگیرند و سه امتیاز این دیدار قطعا می‌تواند کمک زیادی به صعود آبی‌ها کند و باید دید تا آن زمان تکلیف نیمکت استقلال چه خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان